Kursene du trenger for å jobbe med interiør, innredning, oppussing og salg av bolig. Alt på en plass, online!
Onlinekurs hvor du steg for steg kan ta kurser helt fra mindre kurs i hvordan du lager moodboard, planlegger oppussing i ett rom, lærer deg hvordan du skal finne dine farger og interiører, til større kurs hvor du utdanner deg til interiørdesigner / konsulent, inkludert med eiendomsutviklings ferdigheter...
Kursoversikt 2022/2023
Her finner du opplæring/kunnskaps - kurs helt fra nybegynner til videreutdannelse.
Hvilke oppussingsarbeider bør du gjøre før en visning?I dette minikurset vil du lære om hvilke oppussingarbeider du bør gjøre før en visning.Hvordan boligen din fremstår overfor interessenter, er helt avgjørende for hva de er villige til å gi for den.Små justeringer i boligen kan derfor bidra til en vesentlig forskjell i prisen du oppnår.
VIP Gruppen - Medlemsportal for interiørelskere
Velkommen til portalen som er et samlingssted for oss som er opptatt av interiør, innredning og design.
Det er en allianse hvor vi skal hjelpe hverandre....
Hva går det ut på?
Vår medlems portal er en forlenget arm for våre deltakere som er med, eller har deltatt på hovedkurset "Bli din egen Interiørkonsulent / Boligstylist", og kan ligne litt på et nettkurs, men som oppdateres med nytt innhold hver måned.
Vår hovedoppgave som innreder / konsulenter er å skape et hjem med den rette atmosfæren, de rette luktene, de fargene som stemmer og hvor behovene til de som bor der er tatt hensyn til. I Medlems portalen får du hjelp til hvordan du går fram for å få de varige endringene. Du finner tips & ideer, lydfiler, demonstrasjons-videoer, sjekklister og andre verktøy som hjelper deg både med planleggingen og gjennomføringen av helheten. Du vil finne en oversikt over temaer som kommer fremover, og arr. vi arrangerer i Oslo eller Trondheim/ Bodø, alt etter hvor folk kommer fra.
Rom for rom, farge for farge, interiør for interiør.
Du får også tilgang til en lukket Facebookgruppe hvor du kan stille spørsmål, se livesendinger, dele og få inspirasjon, samt motiveres sammen med andre som også har samme interesse som deg.
Hver måned kommer det nye tema som medlemmene ønsker, og det vil bli intervjuer av medlemmene.
Noen ønsker å endre hvert eneste rom og skap i hele huset, mens andre ønsker å bare å endre detaljene. Her er noe for alle!
Medlemsskap betales hver mnd., inntil du selv sier det opp.
Bli din egen interiørkonsulent
I dette kurset vil du lære alt grunnleggende du trenger for å praktisere som interiørkonsulent/designer. Kurset inneholder 10 moduler med oppgaver, både skriftlige og praktiske, hvor du også får jobbe med kunder som en del av opplæringen. Ønsker du mere info? Trykk deg videre.
Suksess med Oppussing og Boligstyling
Lær mer om hvordan du selv kan pusse opp, style og klargjøre en bolig for salg. Kurset inneholder 6 moduler med tilsammen over 30 leksjoner under modulene med oppgaver, både skriftlige og praktiske. Som en del av opplæringen får du også ta del i vår egen Facebook gruppe som møtes en gang i uken gjennom ett helt år. Ønsker du mere info? Trykk deg videre.
Mastermind
Mastermind er for deg som ønsker å videreutvikle deg innen interiør-faget, alt fra skrætsj hvor du lærer boligstyling, farge psykologi, innredning, belysning mm. til hvordan du kan drive med eiendomsutvikling, flippe boliger og tjene penger på det samt utvikling av egen bedrift. Her får du hele pakken.
Vi har online samlinger en gang i uken i ett helt år og fysiske eventer/samlinger 4 ganger i året.
Hvorfor ikke ta utdannelsen din online, slik at du sparer både tid og penger!!
Dette vil være en av de mest brukte måtene å ta utdanning på i fremover sier forskere, og statistikker viser at frem mot 2025 vil onlinekurs, hvor du i tillegg til kurset, er en del av et fellesskapskap med andre som har samme interesse, være den beste måten å lykkes på.
Don’t rush to introduce your course, but instead be really specific when you describe exactly how it feels to have this problem. You want your reader to start nodding and thinking “Yes, that’s exactly my problem!
Once you’ve really made the pain clear, it’s time to agitate it. Indulge in how this problem gets worse. Why is it frustrating? Why does it feel so awful? What is it that makes the problem so problematic?
After a few short paragraphs, you should have your readers 100% focused on the issue and how bad it is.
If you are writing a long-form sales page, this is the section that would grow the most. You could expand this into a blog post format, with a content pattern that explores the customer’s pain even further. Add images, icons, subheadings, quotes and more.
If you’ve written this section well, your visitors should be wanting a solution by the end of it. They’ll be hoping that you’re about to turn things around and relieve their pain for them.
And you are…
features
Start Boosting Your Website’s Conversion Rates
Here you want to write a short paragraph that quickly explains exactly what your online course is and how it’s the perfect solution to the problems you’ve been talking about in the previous section. Keep it short, but provide the essential information they need to be able to make sense of what’s coming. For example, make sure they know that it’s an online course designed to teach them how to achieve their goal.
Here’s what people are saying about the course
This paragraph is optional, but you might want to use it to introduce your upcoming testimonials. Since you’ve just introduced your course, they should focus on how the course helped customers to obtain a huge benefit. If you haven’t got great testimonials yet, then check out our the secret to getting raving testimonials for your online course

Marie Fisher
Developer
Pull out a few key words for a testimonial title
Since these 3 testimonials are just after you’ve introduced your course, they should focus on how the course helped customers to obtain a huge benefit.

Carl Numan
Hotel Manager
Pull out a few key words for a testimonial title
Since these 3 testimonials are just after you’ve introduced your course, they should focus on how the course helped customers to obtain a huge benefit.

Gary Howard
Photographer
Pull out a few key words for a testimonial title
Since these 3 testimonials are just after you’ve introduced your course, they should focus on how the course helped customers to obtain a huge benefit.
About The Course Teacher, Author Name
Write this section in third-person, meaning you should not use the words ‘I’ or ‘We’ or ‘Me’. Instead, talk about the author objectively using 'he' or 'she' even if you are the author! It’s time to show off your achievements and prove why you are the right person to be writing this topic.
But just after you’ve talked yourself up, make sure you end on a friendly note. You don’t want to sound intimidating, you want to sound knowledgeable and friendly.

About The Course Teacher, Author Name
Write this section in third-person, meaning you should not use the words ‘I’ or ‘We’ or ‘Me’. Instead, talk about the author objectively using 'he' or 'she' even if you are the author! It’s time to show off your achievements and prove why you are the right person to be writing this topic.
But just after you’ve talked yourself up, make sure you end on a friendly note. You don’t want to sound intimidating, you want to sound knowledgeable and friendly.

Statistics
12
Best Online Course Awards
2300
Copies Sold
1800
5* Reviews
The Most Enticing Benefit-Driven Headline You Can Write Goes Here
Learn to be able to achieve this incredible goal… even if you have this [major objection]!